torsdag 13 september 2012

God kväll!
Idag har solen lyst med sina varma strålar, jag har kommit på att vädret är en del av mig , varför. Jo jag är beroende, kollade på mina tidigare inlägg och vädret är med, gofika och en och annan tavla finns också där.. Alla tavlor har inte jag gjort, men jag gör tavlor varje dag, målade tavlor är väl ok. men de som förekommer mest är de andra tavlorna. Men jag bjuder mig själv på det. Jag tror det blir bättre med åren och tron kan förflytta berg, inte sant. JO.
Måste visa halva styrkan av Palettflickorna. Vi var på Gotland på försommaren, målade, skrattade, sjöng, åt god mat, drack vin, lekte, tillverkade hattar, gjorde en hattresa, hade en konstutställning.
Vackra flickor ska ha fina hattar.
Om två veckor åker vi till Karlstad några dagar för att umgås och se Lars Lerins utställning.
Här kommer ett tips. Har ni inte sett filmen om och med LARS LERIN, gå och se den.

Till er alla från mig, HEJ HEJ HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar