tisdag 12 juni 2012

LILLA FRÖKEN 
















Nu ska jag försöka mig på ett inlägg, allt har gjorts om på bloggen och då är jag utlämnad till barn och barnbarn som får börja om från ruta ett. Jag vill tacka er som inte tröttnat på att gå in på mina sidor där det inte hänt något nytt på mycket länge.
Jag har gjort så mycket roligt sen sist. Har varit till Gotland och målat med gänget, hyrt ett mysigt galleri i Sigtuna m.m. Där ska jag ställa ut en vecka i sommar, återkommer om detta.
Idag har vi varit på resa med släkten, det blev en rolig dag med många skratt. Började med picknick vid Böna brygga, middag på Axmar brygga, nu är vi hemma på Snatra brygga och tillbaka på Häsjeholmen. 
 Det blev åter en dag att minnas.
Har varit i målartagen, det är så roligt så man för slita sig från kabyssen, vill hela tiden ut och testa nytt. S
kaparglädjen finns. 

KRAM MARIANNE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar