onsdag 20 juni 2012


















Har haft några daga med skoj och bus, Gun har varit här och då blir det mycket av dessa två sorter.
Men vi har även smakat av midsommarmaten, målat och sjungit.
Här ovan är två små akvareller som kom på papper efter besöket i Sigtuna. Jag är glad att jag har
några veckor på mig innan utställningen.
 Det är alltid saker som  kommer upp efter resans väg.
Men Rom byggdes inte på en dag, inte heller tavlor till utställningen.
I morgon ska jag visa bilder från Strandgalleriet i Sigtuna.

Den lilla staden, dit man kan segla. Nu är det så att jag kan inte segla, har heller ingen segelbåt,
Men det kommer några till mig som ska ut på böljan i fem veckor. Första stopp är hos mig i Sigtuna.

Nu blir det fika med midsommartårta. När man börjar på nå gott är det aldrig för tidigt.

Du, ha de. KRAM MARIANNE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar