tisdag 3 januari 2012

tavla till en vän







Här kommer några bilder av en tavla som jag gjort till en vän. Jag fick fria händer, var hem till henne och såg var den skulle sitta. Allt gick bra, jag tyckte jag fick med det som skulle passa henne och platsen där den skulle sitta. Till saken hör, tavlan är stor, den skulle sitta i ett sovrum ovanför sängarna. På natten vaknade jag med ångest, kom då på att sängarna hade höga gavlar, den kunde inte sitta där. Fick ring och berätta om min blunder, hon säger att jag ska komma ändå och ta tavlan med.

Den fick inte plats, men det satt en spik kvar på en vägg i rummet intill. Vi provade och det blev en jättebra lösning. Vi behövde inte ens flytt spiken Vi pratar ofta om detta, ett fel blir bättre än ett rätt. Livet ser ut så ibland.

Det är av misstagen man lär sig. NATTI NATTI MARIANNE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar