lördag 21 januari 2012

kreativiteten flödar



Hemkommen från Göteborg där vi sett Frida Kahlo & Diego Riveras konst, det var en upplevelse, sen är det inte den konsten som imponerar på mig. Jag fick återse de gamla godingarna Carl Larsson, Anders Zorn m.f. listan kan göras lång, den konsten kan jag se och förundras över.

Vi har även varit på mässa i Stockholm, där flickorna har gjort inköp. Jag var på tre föreläsningar, tycker att Sverige har så många duktiga kreatörer, vi har satt avstamp i världen. Jag är så glad att jag är svensk,ho, ho.

Bilder från mässan förra året, Ylva Skarp sitter i sin monter, som alltid finns det nya skapelser, hon hade fått ihop allt så snyggt även i år. Maria M som är så vacker och medkännande lät sig fotas med alla. Tofsar var med även denna mässa.
Nu blir det middag sen målning några timmar.

Lördagsfrid på er KRAM MARIANNE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar