torsdag 8 mars 2012

Nu kommer ljuset



Nu hänger tavlorna på plats. Galleriet var ljust och vackert, fick god hjälp med hägningen, stort tack till Jan-Erik som hade stor kunskap och en fiffig grej som gjorde arbetet lätt.

I går var jag och hjälpte min dotter Helena att fota till hennes hemsida, jättefin nyrustade verkstadslokaler, jag vill flytta dit. Gamla charmen bevarad, blandat med nytt och nött. Bilderna blev bra. Helena 2 som är en härlig tjej med många bollar i luften var också där så jag fick den stora glädjen att träffa även henne.Tack till Helenorna för en rolig dag.

Idag ska jag ut och ta björkar fixa kort, skriva listor ordna det sista till utställningen.

På lördag slås dörrarna upp. Klockan 11-14 finns jag på plats och hoppas på att träffa dig på Hofors bibliotek.

Till min stora glädje kommel Maria att finnas på plats hela dagen, Helena kommes senare.

VAMT VÄLKOMNA MARIANNE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar