måndag 21 juni 2010

vitsippan



Här är några av mina tavlor som ska med på utställningen.
En av vårens vackraste blomma - VITSIPPAN.
Nu står midsommaren för dörren och naturen sprakar av vackra blomster och blad.
Idag har jag varit till Stockholm för att få lite inspiration, sett STORKYRKAN dagarna efter bröllopsyran. Nu sitter jag hos min dotter Maria som försöker lära sin mor teknikens under. Stackars henne, men hon är snäll och tålmodig.

Tack för i kväll, nu väntar fika och samvaro.

MARIANNE & MARIA

7 kommentarer:

  1. Å så nydelige bilder. Lykke til på utstillingen!!!

    Klemmer fra Lena

    SvaraRadera
  2. Hej Marianne!

    Har gottat mig i dina underbara alster på din dotter Marias blogg må du tro, jag är så imponerad av dina saker du gör. Roligt att du har en egen blogg, ....du ska se att du snart kommer in i det tekniska, själv fick jag hjälp på traven av min son, så utan honom hade jag inte haft en blogg i dag.

    Håller tummarna på att din utställning blir fantastisk.

    Ha en härlig Midsommarvecka. Kram Cin

    SvaraRadera
  3. Du gör så fina alster.
    Jag är så förtjust i din stora ljustake som Maria haft i butiken vid advent.
    Och för att inte tala dina tavlor.
    Lycka till på utställningen!
    Rose-Marie, Bälinge/Uppsala

    SvaraRadera
  4. Säger bara ett ord;

    u
    n
    d
    e
    r
    b
    a
    r
    t

    Agneta, Österlen

    SvaraRadera
  5. En undran bara, var hittar jag Din dotters blogg?

    Agneta igen

    SvaraRadera
  6. FANTASTISKA fina tavlor med VITSIPPOR ♥

    Kram

    SvaraRadera
  7. So nice !

    http://unefeecitrouille.canalblog.com/

    SvaraRadera